לפניכם חיפוש נוח להשלמה אוטומטית :

שאל את הוטרינר


אנא מלא פרטים מלאים בצירוף השאלה
(שירות חינמי) 

שאלות נפוצות

גורי כלבים קטנים מחוסנים מדי כמה שבועות על מנת להגיע לתגובה החיסונית המקסימלית.
החיסונים המומלצים לגורים הם:
  • בגיל 6 עד 8 שבועות מתחילים לתת סדרת חיסוני משושה בהפרש של 3 שבועות בין כל חיסון- המיועד נגד מחלות הכלבלבת, דלקת כבד, שפעת ועכברת. לאחר מכן יש צורך להקפיד לחסן בחיסון משושה אחת לשנה.
  • במקביל לחיסון המשושה הראשון , יש לתת גם תילוע ראשון ולאחר מכן יש להקפיד לעשות תילוע אחת לחצי שנה.
  • גיל 8 שבועות- קבלת חיסון פארוו (PARVO)
  • גיל 9 עד 11 שבועות- בגיל זה מקבל הגור את חיסון המשושה השני
  • גיל 12 שבועות (3 חודשים)- מגיע חיסון הכלבת  ובנוסף רצוי להחדיר שבב אלקטרוני לעור הגור, מיועד לזיהוי הכלב במקרה שיש צורך לאתר את בעליו. לאחר מכן יש להקפיד על לחסן בחיסון כלבת כל שנה.
  • במקביל לחיסון הכלבת והשבב, בגיל 12 שבועות (3 חודשים) – מחסנים זרינה ראשונה נגד תולעת הפארק ולאחר מכן יש להקפיד לחסן נגד תולעת הפארק אחת ל3 חודשים.
  • גיל שנה- מגיל שנה ואילך, מחוסנים הכלבים אחת לשנה בחיסון כלבת וחיסון משושה.
מדובר בשאלה קשה, שכן חייו של החתול או הכלב תלויים על הכף.
לא היינו מבצעים המתת חסד אך ורק בגלל שמדובר בכלב/חתול זקן. יחד עם זאת, קיימים כמה קריטריונים לפיהם היינו שוקלים בחיוב לבצע המתת חסד באמצעות הרדמה:
  • כאשר בעל החיים אינו נייד
  • כאשר החתול או הכלב סובל ממחלה סופנית
  • כאשר בעל החיים סובל מכאב בלתי נסבל
  • כאשר בעל החיים איבד שליטה על סוגריו (בשל מצב רפואי)
  • כאשר מצבו המנטלי של החתול או הכלב אינו תקין והוא סובל מקשיים בשל כך.
ממש כמו אצל בני האדם, גם לבעלי החיים עשויות להיות לא פעם תופעות לוואי בעקבות החיסונים.
תופעות לוואי כמו עייפות שבאה לידי ביטוי ברביצה או בשכיבה ממושכת, חום המופיע כ-48 שעות לאחר החיסון, חוסר תאבון זמני או רגישות במקום הזריקה הם אופיינים כתגובות טבעיות לחיסונים מסוגים שונים.
תגובות לא טבעיות המצריכות בדיקה נוספת בעקבות חיסון הן: תגובה אלרגית חריפה, קשיי נשימה, שינוי חריף וממושך בהתנהגות הכלב או החתול – כל אלו מדליקים נורה אדומה ויש לגשת להיבדק בהקדם.
קרציות ופרעושים הם מטרד קשה עבור הכלבים, החתולים ובעליהם.
על מנת לטפל בהם נכון, יש להעזר בחומרי הדברה רלוונטיים שיספקו הגנה ארוכת טווח.
אנו ממליצים על קולרי הדברה יעילים העשויים ממצע פולימרי מיוחד בעל תכונות המאפשרות שחרור מושהה של החומרים בלי לחזור למחזור הדם של חיית המחמד. קולר הדברה בשילוב של אמפולה עמידה במים, קוטלת פרעושים וקרציות כבר מהרגע הראשון ומעניק רווחה לחיית המחמד שלכם.
לכל חתול או כלב, מאפיינים משלו המשפיעים על בחירת המזון. בנוגע למזון רפואי, נבחר עבור חית המחמד שלנו במזון רפואי מתאים אם ניתקל באחת או כמה מהתופעות הבאות:
  • השמנת יתר אצל הכלב/החתול- עבור חתולים או כלבים הסובלים מעודף משקל מומלץ לבחור אוכל רפואי דיאטטי.
  • בעיות עיכול בכלבים או בחתולים- כאשר נבחין בשלשולים או הקאות אצל חיית המחמד שאינם עוברים עם הזמן. שימו לב שקיימים גזעי כלבים המאופיינים במערכת עיכול רגישה, דוגמת הבוקסר, רועה גרמני ודני ענק ולעומת זאת כלבים הסובלים ממחלות לבלב דוגמת כלבי טרייר, קוקר ספנייאל ועוד. לכל הכלבים הללו מומלץ להתאים מזון רפואי מיוחד עבורם.
  • סימנים מגרדים על הגוף או כל שינוי כלשהו במרקם העור של החיה- אלרגיות עור אצל כלבים או חתולים היא בעיה שנעה על קשת רחבה של סימפטומים: החל מגירוד קל ועד לעיסה עצמית של הגוף. במידה והבחנתם בשינוי על גבי עור הכלב מומלץ להתייעץ ולשקול להחליף את מזונו למזון מותאם לכלב/חתול הסובלים מבעיית עור.

תודה רבה לוטרינר התותח שלנו - ד"ר אילון ברק שמתמיד לענות על שאלות במהרה לכל לקוח שנתקל בבעיה.

כתובת המרפאה הוטרינרית :
 רחוב העבודה 25, חדרה.

image alt

ד"ר ברק אילון

תקנון
אנא קרא את התנאים בעיון ובקפידה, מאחר והקניה באמצעות אתר פאנגה פט כפופה לתנאים אלו. פאנגה פט הינו אתר לשיווק מזון וציוד לבעלי חיים ללקוחות פרטיים ועסקיים ע.מ 316172030 והשימוש ו/או הקניה בו כפופים לתנאים המפורטים בתקנון זה.
1. כללי
1.1. כל המבצע פעולה כלשהי באתר מצהיר כי הוא מודע לתקנון האתר ומאשר את כללי ההשתתפות בו, וכי לא תהיה לו ו/או למי מטעמו כל טענה או תביעה נגד בעלי האתר או מפעיליו.
"פעולה באתר": פעולת רכישת מוצרים או שירותים המוצעים באתר
"מבצע פעולה באתר": כל גולש אשר ביצע פעולה להזמנת שירות/מוצר הנמצאים באתר.
"האתר" : חברת פאנגה פט
1.2. כל הכללים שיפורסמו בתקנון זה יחייבו את החברה כלפי המבצע פעולות באתר.
1.3. בעל האתר הינו פאנגה פט - רחוב שלמה המלך 18 ג' , חדרה מיקוד 3848020
(להלן: "החברה" ו/או "פאנגה פט").
1.4. החברה שומרת על זכותה לשנות תקנון זה מזמן לזמן, אולם כל שינוי יחול אך ורק על המוצרים/השירותים שנרכשו לאחר השינוי.
1.5. האתר "פאנגה פט" משמש כאתר אינפורמטיבי וגם כאתר סחר אלקטרוני לרכישת מוצרים וציוד לבעלי חיים.
1.6. התמונות המוצגות באתר נועדו להמחשה ואינן מחייבות. ידוע למשתמש באתר כי ייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר לבין המוצר הנמכר בפועל.
1.7. המידע המתפרסם באתר, אינו מחליף ייעוץ מקצועי מטעם וטרינר, ומוגש כשירות למשתמש בלבד.
1.8. האתר שומר על זכותו לשנות את התקנון ו/או את המחירים על פי שיקול דעתו, וזאת ללא כל הודעה מוקדמת.
1.9. החברה תהא רשאית למנוע מהגולש לרכוש מוצרים באתר בכל אחד מהמקרים הבאים:
א. במידה והוא מסר פרטי זיהוי או תשלום שגויים.
ב. במידה והוא ביצע מעשה או מחדל הפוגעים או העלולים לפגוע בחברה או בצדדים שלישיים כלשהם.
ג. אם כרטיס האשראי של שלו נחסם או הוגבל לשימוש בדרך כלשהי.

זמני מענה טלפוני:
ימים א-ה: 08:30-20:00
יום שישי: 08:30-15:00
יום שבת : 10:00 - 20:00
זמני קבלת משלוחים - בתיאום מול השליח והמשרד.

2. רכישת מוצר חדש
פאנגה פט מציגה את המוצרים למכירה במחיר קבוע ואטרקטיבי ללא מגבלת זמן או כמות.
המחירים המוצגים כוללים מע"מ על פי דין.
2.1. בכל מכירה יופיעו פרטי המוצר והתנאים לרכישתו, בכל מקרה החברה שומרת לעצמה את הזכות להוריד את המוצר מהאתר או לשנות את תנאי המכירה מעת לעת.
2.2. המחיר המוצג הינו מחיר אחיד ולא משתנה מלקוח ללקוח.
2.3. תנאי מוקדם לרכישת המוצר וקבלתו הוא אישור חברת כרטיס האשראי לגבי העסקה.
2.4. היה והזמנתך אושרה, תישלח הודעה על ביצוע ההזמנה לכתובת הדואר האלקטרוני (הכתובת שמסרת בעת הרישום), הדואר האלקטרוני הנ"ל מהווה תנאי לקנית המוצר. כמו כן, תופיע הודעה על ביצוע ההזמנה ב"ההזמנות שלי".
כרטיס האשראי שלך יחויב על ידי החברה בסכום המכירה לרבות דמי המשלוח.
2.5. כל ההזמנות יאושרו טלפונית עם הלקוח לפני הגעת המשלוח, עפ"י מספר הטלפון שהוקלד בעת ההזמנה.
2.6. פאנגה פט רשאית למנוע מכל אדם רכישה של מוצרים באופן זמני או לצמיתות, וזאת על פי שיקול דעתה הבלעדי ובלי למסור על כך הודעה מראש
2.7. מבלי לפגוע באמור לעיל, במקרה ותחול ב"אתר" טעות בתום לב בהזנת תיאור מוצר או טעות בהזנת נתוני הזמנה, "האתר" שומר לעצמו את הזכות לסרב לקבל את ההזמנה הספציפית.

3. מדיניות משלוחים ואספקת מוצרים
3.1. מחוץ לזמני השירות, מועדי אספקה ועלויות השילוח יהיו על פי מדיניות המשלוחים המופיעה להלן.
3.2. הזמנות שיתקבלו בימים א'-ה' אחרי השעה 17:00 יסופקו כעבור 4 ימי עסקים מיום שלאחר אישור חברת האשראי של הלקוח.
הזמנות שיתקבלו בימי שישי ושבת, ערבי חג וחג, יסופקו עד 4 ימי עסקים מיום שלאחר צאת השבת או החג, בכפוף לאישור חברת האשראי.

4.מדיניות משלוחים-
-זמן האספקה הינו עד 3 ימי עסקים מרגע אישור חברת האשראי.
*אין החברה מספקת משלוחים בימיי שישי, למעט מקרים מיוחדים ועל פי שיקול דעתה בלבד.
*אין החברה מספקת משלוחים בימי שבת, למעט מקרים מיוחדים ועל פי שיקול דעתה בלבד.

*אופן ביצוע המשלוח עבור משקל כולל של העגלה הנמוך מ- 5 ק"ג יבוצעו ע"י שירותי "צ'יטה שופס" לנקודת איסוף נוחה ליד בית הלקוח בתיאום טלפוני מראש של המשרד עם הצרכן.
*אופן ביצוע המשלוח עבור משקל כולל של העגלה הגבוה מ-5 ק"ג יבוצע ע"י חברת צ'יטה שליחויות ע"י שליח עד לפתח הדלת.


אזורי מתן שרות, מועדי אספקה ועלויות שילוח ע”פ מדיניות המשלוחים הם :
הזמנות לכל ישובי הארץ בשיתוף חברת צ'יטה שליחויות.
-עלות משלוח 15 ש"ח לכל נקודה בארץ ללא סכום מינימום למשלוח .
-במידה והמשקל הכולל של העגלה עולה על 20 ק"ג - יחויב הלקוח בעלות דמי משלוח נוספים על סך 15 ש"ח לכל 20 ק"ג נוספים (משקל חבילות כולל).

תנאי משלוח לאזורים חריגים חריגים :
-תושבי העיר חדרה בלבד נהנים ממשלוחים חינם לכל כתובת בעיר.
-עלות משלוח 15 ש"ח לכל נקודה בארץ ללא סכום מינימום למשלוח .
-עלות משלוח של 15 ₪ לכל 20 ק"ג (משקל חבילות כולל).
- זמן האספקה לישובים חריגים הינו עד 5 ימי עסקים לא כולל יום ההזמנה.
לינק לרשימת ישובים חריגים המלאה:
http://www.chitadelivery.co.il/טבלת-אזורי-שילוח-חריגים


4. החזרה והחלפת מוצרים
4.1. ביטול עסקה יעשה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר בהתאם לחוק הגנת הצרכן (ראה להלן)
4.2. ביטול עסקה יעשה אך ורק באחד מהאמצעים הבאים :
שליחת פקס בכתב למספר: 04-6200407
שליחת מכתב בדואר לכתובת החברה: כ"ט בנובמבר 50 חדרה, מיקוד: 3848020
שליחת מייל לכתובת הדואר האלקטרוני: PangaPet@gmail.com
בהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ"א- 1981 ("חוק הגנת הצרכן") רשאי הצרכן לבטל קניית מוצר בהודעה בכתב עד שבועיים ממועד קבלת המוצר בפועל או מקבלת מסמך הגילוי (המאוחר מביניהם).

4.3. לקוח אשר רכש מוצר לאספקה עד הבית ומבקש לבטל את העסקה, יודיע לחברה על ביטול העסקה לא יאוחר מ- 12 שעות ממועד ביצוע ההזמנה. חברת פאנגה פט עלולה לגבות חיוב נוסף ללקוח אשר לא הודיע במועד הקבוע כאמור, עקב הוצאות נלוות להזמנתו .

4.5. בכל מקרה של בקשת רוכש לביטול העסקה לאחר שהמוצר כבר נשלח ו/או הגיע לרוכש על הרוכש להשיב המוצר ככל שהדבר אפשרי או סביר באריזתו המקורית, שלם וללא פגיעה, נזק, פגם או קלקול מכל מין וסוג שהוא אל מחסני החברה באמצעות משלוח חזור המבוצע ע"י חברת צ'יטה שליחויות בעלות 40 ש"ח.

4.6. ביטול הזמנה עקב פגם במוצר לא תחויב בדמי ביטול ובלבד שהודעה בדבר החזרת המוצר תעשה תוך 72 שעות מקבלת המוצר וכן בתנאי והמוצר יוחזר באריזתו המקורית .
4.7. כל מוצר שיוחזר מכל סיבה שהיא - יוחזר באריזתו המקורית.
4.8 סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול וכן מוצרים שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.
4.9 זיכוי מלא מותנה בהחזרה של לפחות 80% מתכולת השק (באריזה מקורית).
4.9.1 במקרים בהם נאלצת החברה להחליף מוצר יותר מפעמיים ברציפות, יישא הלקוח בעלות משלוח של 35 ש"ח.

5. זמינות המוצרים במלאי
פאנגה פט מקיימת בקרה שוטפת על מלאי המוצרים למכירה. אם לאחר ביצוע הזמנה, יתברר מכל סיבה שהיא כי המוצר אזל, יקבל הצרכן הודעה על כך תוך שני ימי עסקים, ויתאפשר לו לבחור בין קבלת מוצר חלופי או השבת מלוא הסכום ששילם.
6. פרטי הרוכש באתר (פרטי משתמש)
בכל תהליך רכישה באתר, תתבקש לספק פרטים מזהים: שם מלא, כתובת, תעודת זהות, כתובת דוא"ל ופרטי אשראי תקינים. ללא מסירת הפרטים הנ"ל בשלמותם, לא תושלם פעולת הרכישה.
יש לקחת לתשומת לב- מסירת פרטים כוזבים, פרטי אשראי שגויים הינם עבירה פלילית ע"פ החוק.
במקרה שכזה, שומרת לעצמה פאנגה פט את הזכות לבטל את העסקה ואף לנקוט בצעדים משפטיים נגד הרוכש.
7. תקנון מנויים
7.1. קופונים ומנויים באתר-
מנוי "יום הולדת לכלב" :
מנוי יום הולדת לכלב מקנה ללקוח קבלת שק אוכל ביום הולדת לכלב בתאריך הנקבע מראש, השק שיקבל במתנה יהיה זהה לשאר 10 השקים עליהם יצטרך להתחייב מראש ו/או כל 10 שקי מזון זהים יקבלו שק אחד תואם במתנה (ללא עלות) ו/או 10 שקי מזון זהים עם הנחה המבוצעת ע"י חישוב קיזוז עלות שק יחיד חלקי 10.

7.2. לא ניתן לבטל את העסקה, באם יתבצע ביטול יגבה ההפרש למחיר של שק רגיל.
7.3. ניתן לחלק לתשלומים בהתאם לכמות השקים, בכפוף לאישור חברת האשראי.

8. אחריות
8.1. המוצרים באתר מוצגים בתום לב ובאחריות החברות היצרניות, ואין בהצגתם משום המלצה או הבעת דעה מצד החברה לגבי אופיים של המוצרים, תכונותיהם, טיבם, שמות היצרנים וכיו"ב.
8.2. החברה אינה נושאת באחריות לכל נזק שייגרם בשל איחור באספקת המוצרים או כתוצאה מכך שהמוצרים סופקו היו פגומים, מקולקלים או בלתי תיקנים.
8.3. החברה מתחייבת לעשות ככל שביכולתה לשמור על פעילות תקינה של האתר ושל הפעולות הנעשות אך אינה מתחייבת שהשירות באתר לא יופרע, יינתן כסדרו בלא הפסקות ותקלות כלשהן.



9. הצהרת פרטיות
הפרטיות שלך חשובה לנו. כדי לשפר את ההגנה על הפרטיות, פאנגה פט תדאג לא לבצע כל שימוש במידע שהיא מקבלת (פרטים אישיים, פרטי אשראי וכדומה).
9.1. החברה שומרת לעצמה את הזכות לבצע שימוש במידע לשם ביצוע ההזמנה והמטלות הנגזרות ממנה. המידע אינו מועבר לכל גורם אחר, למעט גורם הנדרש להשלמת המטלה (דוגמת חברת האשראי).
9.2. עם זאת, פאנגה פט שומרת לעצמה את הזכות לפנות אליך בדו"אל בכתב או בע"פ בכל מידע בדבר מבצעים וחידושים.
9.3. פאנגה פט מתחייבת לא להעביר פרטים לגורם צד ג' למעט מקרים בו הלקוח הפר את תנאי התקנון או התקבל בידי החברה צו שיפוטי, או במקרה של טענה, מחלוקת או הליכים משפטיים שיווצרו בין הלקוח ובין פאנגה פט.
10.מבצעים
אין כפל מבצעים.
החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את המבצעים המופיעים באתר בכל עת שתבחר ולפי שיקול דעתה הבלעדי.
11. דין שיפוט
הדין החל על הפעולות ב"אתר" ועל תקנון זה, הוא הדין הישראלי בלבד.
בכל מקרה של מחלוקת- תהיה לבית המשפט של מחוז חדרה הסמכות הבלעדית לדון בתביעה.
x

#{title}

#{text}

#{price}